Tänään on 17.10.2018 20:18 ja nimipäiviään viettävät: Saana, Saini ja Saga. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.UUTISVIRTA.FI
Länsiväylä:

Sparraaja sanoo suoraan: Tämä mättää pahiten suomalaisissa palvelufirmoissa – "Pitäisi välttää viimeiseen asti"

Julkaistu: · Päivitetty:

Mikä on suomalaisen asiakaspalvelun suurin ongelma? Välinpitämätön palveluasenne. Yritysvalmentaja Antti Nevalaista mukaan se herättää asiakkaassa tunteen, että hänestä ei välitetä. Sillä voi olla dramaattiset seuraukset. Pahimmillaan jono lyhenee ja kaupat loppuvat siihen. – Sen sijaan ystävällinen noteeraus, edes pienimuotoinen huomiointi, luo asiakkaan sydämeen tunteen, että tässähän sitten odotetaan vaikka maailman ääriin, hän kuvaa. Ilman arvostusta ja koulutusta on vaikea hoitaa työtään hyvin....

Avainsanat: antti asiakas asiakaspalvelu suurin suomalainen noteeraus koulutus kauppa jono hoitaa herättää vaikea työ sydän ystävällinen viimeinen


Uutisvirta.fi