Tänään on 16.10.2018 07:55 ja nimipäiviään viettävät: Sirkka, Sirkku, Stella, Vesta ja Diana. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.UUTISVIRTA.FI
Vantaan Sanomat:

Sparraaja sanoo suoraan: Tämä mättää pahiten suomalaisissa palvelufirmoissa – "Pitäisi välttää viimeiseen asti"

Julkaistu: · Päivitetty:

Mikä on suomalaisen asiakaspalvelun suurin ongelma? Välinpitämätön palveluasenne. Yritysvalmentaja Antti Nevalaista mukaan se herättää asiakkaassa tunteen, että hänestä ei välitetä. Sillä voi olla dramaattiset seuraukset. Pahimmillaan jono lyhenee ja kaupat loppuvat siihen. – Sen sijaan ystävällinen noteeraus, edes pienimuotoinen huomiointi, luo asiakkaan sydämeen tunteen, että tässähän sitten odotetaan vaikka maailman ääriin, hän kuvaa. Ilman arvostusta ja koulutusta on vaikea hoitaa työtään hyvin....

Avainsanat: suurin suomalainen noteeraus koulutus kauppa jono hoitaa herättää asiakas asiakaspalvelu antti ystävällinen viimeinen vaikea työ sydän


Uutisvirta.fi