Tänään on 20.09.2019 15:53 ja nimipäiviään viettävät: Varpu, Vaula ja Erna. Käytämme EVÄSTEITÄ | MOBIILIVERSIO M.UUTISVIRTA.FI
Turkulainen:

Tähän aikaan välipala tulisi syödä – hyvinvointiblogisti Anna Saivosalmi kumoaa yleisen harhaluulon laihduttamisesta

Julkaistu: · Päivitetty:

Pääaterioiden välissä moni popsii pelkän hedelmän, mikä on sinänsä terveellinen ja hyvä valinta. Hedelmät eivät sisällä kuitenkaan tärkeää nälän kurissa pitäjää eli proteiinia. Hedelmän lisäksi tulisi välipalaan lisätä proteiinin lähde, vaikka rahka, sekä hieman hyviä rasvoja kuten pähkinöitä. Hyvinvointivalmentaja, terveystiedon opettaja ja blogisti Anna Saivosalmi neuvoo lisäämään proteiinia ja kasvirasvoja myös aamupalaan. – Moni syö kaurapuuroa pakastemarjojen kanssa. Kun aamupalaan lisää edes hiukan proteiinipitoista raejuustoa tai kananmunaa nälkä pysyy paremmin...

Avainsanat: välipala valinta terveystieto terveellinen syödä lähde lisätä kananmuna hyvä hedelmä blogisti anna syö pähkinä proteiini opettaja nälkä neuvoa


Uutisvirta.fi